Van Outerloop Games komt Thirsty Suitors, een spel over cultuur, relaties, familiedruk en jezelf uitdrukken.
Kan Jala omgaan met haar veeleisende ouders, zich verzoenen met haar exen en gebroken vriendschappen herstellen op tijd voor de bruiloft van haar zus? Zal ze klaar zijn voor het naderende bezoek van Nani, de angstaanjagende en veroordelende matriarch van de familie?
In het verhaal van het spel gaat Jala de confrontatie aan met haar exen in filmische, turnbased gevechtsscènes.
Turnbased, over-the-top gevechten met upgrades, speciale vaardigheden en een uniek stemmingssysteem waarmee je gebruik kunt maken van kwetsbaarheden. Ga de strijd aan met skatepunks, willekeurige relaties en uiteindelijk je exen.
Skate, grind en muurloop door Timber Hills met ingewikkelde movesets, combo's en uitdagingen. Ontrafel de mysteries van Bearfoot Park terwijl je het opneemt tegen skatepunks en hun leider, Soundie the Bear.