Met Thronefall hebben we geprobeerd een klassiek strategiespel te ontdoen van alle onnodige complexiteit en het te combineren met wat gezond hack- en slachtwerk. Bouw overdag je basis op en verdedig hem 's nachts tot je laatste adem.
Kun jij de juiste balans vinden tussen economie en verdediging? Heb je meer boogschutters, dikkere muren of een extra molen nodig? Houd je de vijanden op afstand met je lange boog of val je ze aan met je paard? Het wordt een zware nacht, maar er gaat niets boven de zon zien opkomen boven je kleine koninkrijk om weer een dag verder te leven.