Thunderflash is geïnspireerd door de nostalgische retrogames waar je zo dol op bent. Je bekijkt de gevechtszone van bovenaf en stort je in intense gevechten! Speel alleen of met een partner en kies een van de stoere commando's Rock of Stan. Neem het op tegen een legertje huurlingen, militaire technologie en nog veel meer!
Kashmir wordt bezet door de Bloody Wolf, een criminele organisatie. Het is jouw taak om alle bendeleden uit te schakelen. Zorg dat je land trots op je kan zijn! Vecht je een weg door golven soldaten, explosieven, voertuigen, drones en eindbazen en verzamel krachtige wapens.