Thy Sword is een retro-geïnspireerde hack en slash roguelike met levels die procedureel worden gegenereerd. Kies uit verschillende helden zoals de Barbaar en Valkyrie om de tirannie van de Dark Overlord te doorbreken!
Speel extra helden vrij tijdens je reis! Speel samen met een vriend in de stand voor twee spelers om het land te redden van de Dark Overlord. Kun jij alle kristallen verzamelen?