Tiles Match is een eenvoudig puzzelspel waarbij je drie dezelfde soort combineert om de rij en uiteindelijk het hele bord leeg te maken. Er wachten meer dan 1000 puzzelborden en zorgen voor bijna eindeloos eenvoudig puzzelplezier! Genieten!