Beleef een interplanetair avontuur als eerste roboverslaggever van de Times & Galaxy, de beste holokrant van het zonnestelsel. Je bent slechts een stagiair, maar als je de scoop kunt krijgen, geweldige verhalen schrijft en indruk maakt op je collega's, mag je misschien wel blijven!
Jij krijgt lokale verhalen toegewezen waar mensen van zullen smullen! Tijdens elke cyclus heb je de keuze uit neergestorte shuttles, intersolaire kattenshows en zelfs begrafenissen voor ruimtespoken. Klim maar in de pen!
Tussen de opdrachten door kun je de Scanner verkennen en kennismaken met uiteenlopende, kleurrijke vrienden en vijanden, zoals collega-verslaggevers, de redactie, piloten en het personeel.