Nadat haar familie voor haar ogen is vermoord en de eeuwenoude Timespinner is vernietigd, belandt Lunais plotseling in een mysterieuze wereld, zonder hoop om terug te keren. Gewapend met de kracht om de tijd te beheersen, zweert Lunais om wraak te nemen op het boosaardige Lachiem Empire. Maar soms is de loop der geschiedenis niet zo zwart of wit als hij lijkt...
Ga op ontdekkingsreis in een enorme verbonden wereld met prachtig vormgegeven en gedetailleerde pixel art-locaties. Reis door het dorre heden en rijke verleden van Lachiem. Verzamel magische elementbollen, combineer hun krachten en verpletter je vijanden met zwaarden en spreuken. Word vrienden met de mysterieuze wezens die Familiars genoemd worden, zoals Meyef de schattige dromendraak, en train ze om aan je zijde te vechten. Beproef je skills en timing tijdens explosieve eindbaasgevechten en geef niet op totdat je oog in oog met de Emperor staat!