Tinhead (QUByte Classics)
Tinhead is een actie/avontuur-platformgame die de speler de controle geeft over Tinhead terwijl hij op reis gaat om de sterren te redden van de kwaadaardige Grim Squidge.
Spring, glij, spring, vlieg en schiet je een weg door gekke werelden en supermoeilijke uitdagende levels terwijl je Tinhead begeleidt om de sterren te bevrijden. Neem het op tegen vervelende draaiende Krystals, meedogenloos vliegende Saw-Sirs en hordes mega-stoere bazen.
Wie zal de sterren redden voordat het te laat is? Tinhead, Defender of the Edge of the Galaxy, natuurlijk!