Tiny Gladiators
In Tiny Gladiators word je heen en weer geslingerd als een strijdbijl, moet je je rivalen verslaan in één-tegen-één-gevechten, ga je op pad om wraak te nemen en bouw je je magische arsenaal op terwijl je de moordenaar van je vader zoekt. Keer daarna terug naar de vechtarena, gewapend met angstaanjagende krachten, om je rivalen te vellen!
Hoe meer gevechten je wint, hoe meer wapens je kunt aanschaffen en hoe verder je kunt komen in de fantastische wereld van Tiny Gladiators. Verbeter je krachten en vaardigheden en zie hoe je Tiny Gladiators uitgroeien tot ware legendes!
Uiteindelijk zal je kracht het begeven, maar eerst kun je nog veel vijanden verslaan! (Hun zielen zijn nu van jou...)
En allemaal verschillend. Omdat de krijgers tegen wie je vecht steeds sterker worden, heb je alle krachten nodig die je kunt krijgen!
Zei je dat je het te makkelijk vindt? Dat je als een mes door de boter door 195 levels en 22 eindbazen heengaat? Dan is de Hardcore-stand iets voor jou. (Waarschuwing: doe het niet, tenzij je jezelf heel hardcore vindt!)