Stap in de schoenen van Toki Tori, een verrassend heldhaftige kip die zich een weg baant door meer dan 80 levels verspreid over vijf unieke werelden.
Creatief denken en probleemoplossend vermogen zijn nodig om de eieren in elk level te verzamelen, maar maak je geen zorgen! Loop je vast, dan kun je altijd de tijd terugspoelen. En zie je het echt niet meer zitten, gebruik dan de Joker om een ​​level over te slaan.