Je huis opknappen was nog nooit zo leuk!
Maak kennis met klussers die de klus willen klaren. Maar krijg jij wat voor elkaar wanneer er gemorste verf op de vloer ligt en een plas lava om het appartement?
Race tegen de klok terwijl je appartementen renoveert, bezorgers achter hun broek zit en een ster (of sterren verdient voor elk level! Voltooi taken en speel nieuwe missies vrij. Hint: teamwork vormt de sleutel.
Tools Up! laat je zien dat simpele besturing en een Party Mode van elk feestje een knalfeest maken! Pak de controllers en onthoud de belangrijkste regel van Tools Up!: werk hard en maak plezier!