Top Boat biedt je een combinatie van schitterend beeld en geluid, en adembenemende gameplay. Ervaar fantastische graphics, realistische omgevingen en uiterst gedetailleerde tochtjes met speedboten en motorboten.
Kies uit meer dan 25 vaartuigen uit 6 unieke klassen: de hovercraft, de klassieke speedboot, de offshoreboot, de catamaran, de jetski en de hydroplane. Pas je boot aan en plak er eventueel wat stickers op!
Heb je genoeg van de standaard bootracespellen? Probeer dan deze game eens uit. Top Boat verandert het genre van de bootracespellen volledig. Spring op een jetski en beleef de allerbeste wateractie ooit!