Deze bomvolle collectie bevat Touch Detective 3, het grootste en beste avontuur van junior detective Mackenzie en haar trouwe sidekick Funghi, voor het eerst speelbaar in het Engels. Nu de zeer competitieve detective Norman Touche in de stad arriveert, wordt Mackenzie onder druk gezet om zaken op te lossen voordat haar rivaal dat doet!
Touch Detective 3 + The Complete Case Files bevat ook de volledige originele Touch Detective- en Touch Detective 2½-games, plus twee bonuscases met Funghi in de hoofdrol en een uitgebreide galerij met kunstwerken uit de hele geschiedenis van de Touch Detective-serie. Help Mackenzie en haar vrienden terwijl ze aanwijzingen onderzoeken, verdachten interviewen en het ene gekke mysterie na het andere tot op de bodem uitzoeken!