Ga op een geheel nieuw avontuur met Reimu, Marisa, Sanae en nog veel meer van je favoriete Touhou-personages! Het land Gensokyo wordt opnieuw in duisternis gehuld als een nieuw mysterie zich ontvouwt. Welke mysteries wachten in de Tower of Desire?