Een unieke reis
Towaga: Among Shadows is een spel boordevol actie waarin je vaardigheden en doorzettingsvermogen flink op de proef worden gesteld. Boven op de heilige tempels leer je het licht te beheersen en hordes woedende wezens uit te bannen die vastberaden zijn om je aan stukken te scheuren.
Ontdek verwoestende spreuken, verbeter je vaardigheden en ontgrendel nieuwe outfits die je de kracht geven om Metnal de voidmonger en zijn legioen van de duisternis te verslaan. Kom verder via meer dan 60 levels en experimenteer met 4 verschillende spelmodi terwijl je het mysterieuze verleden van de Az'Kalar ontdekt via vele verhaalgestuurde ontgrendelbare artefacten.
Verken een betoverd land met graphics en cinematics die geïnspireerd zijn door animatiefilms terwijl je je oren verwent met een meeslepende soundtrack die je vergezelt bij elke actie in deze mystieke wereld waarin een nederlaag geen optie is.