Tower Of Time
Leid de ultieme groep helden naar de Tower of Time, een verticaal slagveld vol overlevering, mysterie en strijd. Door de nuances van klassieke RPG's te combineren met uitdagende tactische gevechten, verandert Tower of Time elk gevecht in een puzzel vol magie en moed. Vertraag of zet de tijd stil om je bewegingen te plannen: plaats je strijders strategisch, bestuur het slagveld met specifieke spreuken en bestrijd inkomende aanvallen met verwoestende manoeuvres.