TowerFall is de ultieme versie van de geliefde partygame met boogschuttergevechten, inclusief alle content uit Ascension en Dark World, en diverse toevoegingen die exclusief zijn voor de Nintendo Switch!
De kernmechanismen zijn eenvoudig en toegankelijk, maar moeilijk onder de knie te krijgen, met een enorm aantal gameplay-varianten, pijltypen, power-ups en levels. En als je even wat anders wilt dan competitie, werk dan samen in coöp-standen voor één tot vier spelers, waarin je tegen talloze monsters, vijandelijke boogschutters en eindbazen moet vechten.
De Nintendo Switch-versie bevat diverse nieuwe en exclusieve functies, waaronder gevechten met zes spelers in breedbeeld-levels, nieuwe gameplay-varianten en de gast-boogschutters Madeline en haar tegenhanger Badeline uit Celeste!