Bouw je dorpje uit tot een groots middeleeuws rijk met een bruisende economie en gelukkige dorpelingen. Ontdek plaatsen waar je grondstoffen kunt delven, oogst gewassen van je boerderijen en verzamel munten van je volk als vorm van belasting. Bouw café's en marktplaatsen en versier je stad met indrukwekkende beelden, magnifieke monumenten en weelderige tuinen. Er liggen echter ook gevaren op de loer. Bandieten grijpen elke kans om een vreedzaam stadje te plunderen. Bouw barakken, wachttorens en rekruteer moedige soldaten om je burgers te beschermen tegen gevaar. Regeer vanuit je kasteel over het hele rijk en zorg ervoor dat je inwoners plezier hebben en gelukkig blijven.