KLAAR! STABIEL! GAAN!
Een echte racer kan zowel overweg met een echte auto als met een radiografisch bestuurbare speelgoedauto. Win races, voltooi het kampioenschap en kom als eerste naar de finish!
De game biedt kleurrijke en levendige cartoonafbeeldingen die spelers onderdompelen in de spannende wereld van speelgoedautoracen. Een groot aantal sprongen, stunts, geweldige bochten en onvoorstelbare gevechten om de overwinning wachten op je.
Wat het spel vooral leuk maakt, is de lokale multiplayermodus, waarin twee of zelfs vier deelnemers het tegen elkaar kunnen opnemen in spannende races. Er zullen zowel coöp- als competitieve modi beschikbaar zijn, waardoor spelers samen met vrienden kunnen genieten van competitie, grote sprongen en stunts.