Wat 'Toy Rider' anders maakt dan een typisch autoracespel is dat het niet alleen om snelheid gaat, maar ook om balans, timing, correct gebruik van power-ups en hoge snelheid. Maak je klaar om te racen tegen de meest meedogenloze AI ter wereld. Start nu je motoren!