Trails and Traces: The Tomb of Thomas Tew
In 1695 achtervolgden Tew en zijn medepiraten een Mogolschip. Zijn schip de Amity viel het andere schip aan, de Fateh Muhammed. Tew werd in tweeën geschoten door een kanonskogel en stierf ter plekke. Of toch niet?
Detective James Labett neemt een zaak omtrent een vermiste persoon aan, wat onverwacht leidt tot een avontuur waarin hij de waarheid ontdekt over wat er werkelijk is gebeurd met de piraat Thomas Tew. Maar hij is niet de enige die daarin geïnteresseerd is...