De gedetailleerde en complexe 3D modellen van de stations geeft je de mogelijkheid ze te renoveren. Van schoonmaken, schilderen en decoratie vervangen tot mechanische onderdelen.
Dankzij het station decoratie systeem is er voor jou de mogelijkheid om zelf de binnen en buitenkant van verschillende stations aan te passen. Je kunt banken, verkoopautomaten, kiosks en andere spullen die nodig zijn neer zetten, waar je ze maar wilt. Door deze functie kun je snel een verlaten station ombouwen tot een klaar-voor-gebruik trein station.