Train Traffic Manager is niet zoals de modeltreinset van je opa. Denk snel, plan sneller en zorg ervoor dat je treinen niet in vlammen opgaan. In dit strategisch puzzelspel ben jij verantwoordelijke voor alles van wissels en signalen tot valbruggen en, oh ja, het vermijden van catastrofale treinrampen.
Ga meer dan 80 levels aan in verscheidene omgevingen van zonnige woestijnen tot mysterieuze nachtelijke decors. Dit is leuker dan een distel in je derrière!
And als de chaos van de normale spelmodus te veel wordt, neem dan even een adempauze in de eindeloze spelmodus. Geen doelstellingen, enkel jijzelf, de sporen en een oneindig aantal treinen. Het is als de zentuin van treinmanagement!
Klaar om de gekte in te duiken? Neem nu de controle over je treinsporen en toon aan wie de baas is in Train Traffic Manager.