Transient: Extended Edition
De makers van CONARIUM en DARKNESS WITHIN komen nu met TRANSIENT, een cyberpunkthriller van H.P. Lovecraft.
In TRANSIENT - Extended Edition beleef je het verhaal optimaal. Hier kom je met extra gameplay nog meer te weten, krijgt het verhaal een ander einde en zijn er verschillende zaken die je leven verbeteren.
Beleef een unieke mengeling van het kosmische existentialisme van H.P. Lovecraft en een sombere, dystopische cyberpunkwereld. Transient gebruikt de bouwstenen van beide genres zodat je dingen beleeft die je kent, maar soms ook voor verrassingen komt te staan.
Van de vergeten woestenijen van Kor Shehr tot de gevaarlijke straten van Providence, Transient zit vol onvergetelijke locaties waar je doorheen reist. Verken de realiteit, je dromen en ontdek een virtuele wereld met allerlei soorten vrienden, vijanden en alles daartussenin.
De combinatie van prachtige omgevingen en een spookachtige soundtrack laat je deze wereld echt beleven.
Je speelt de rol van Randolph Carter, een man die goed voor de taak is uitgerust (lees geknipt). Gebruik je geavanceerde perceptieversterkende implantaat (PHI) als je omgevingen onderzoekt, zoek aanwijzingen en baan jezelf een weg langs blokkades die voorkomen dat jij de waarheid achterhaalt.