Trash Sailors
De wereld is overspoeld door een gigantische tsunami! Gelukkig voor jou drijft er een hoop troep in zee. Afval is je belangrijkste bron van inkomsten en het meest waardevolle wat er is in deze wereld. Je kunt het recyclen tot brandstof, onderdelen gebruiken voor je vlot, of zelfs voor wapens. Zet jezelf schrap voor moeraskrokodillen, giftige haaien, arctische piraten en nog veel meer!