Treasure Temples
Sluit je aan bij twee jonge avonturiers, die diep onder de sneeuw de restanten van een lang vergeten beschaving ontdekt hebben. Oneindig veel rijkdom ligt op hen te wachten, maar het pad ernaartoe is uitdagend. Vloertegels storten in met elke stap die de avonturiers zetten, vallen en eeuwenoude wachters liggen op de loer en al dat glitterende goud lijkt de aandacht te hebben getrokken van iets groots, dat zich verbergt onder het wateroppervlak...