Treasures of the Aegean
Wat is er gebeurd met de Minoaanse beschaving? Ga mee met parkourexpert Marie Taylor en schattenjager James Andrew in deze historische actiethriller en ontdek geheimen van een vergeten koninkrijk, dat gevangen is in een eindeloze tijdlus. Verken een prachtige, met de hand getekende, niet-lineaire open wereld en vind waardevolle relieken terug, breng een vergeten eiland in kaart en verzamel steeds meer aanwijzingen om een oeroude voorspelling compleet te maken. Los raadsels en mysteries op die de oude Goden kwaad hebben gemaakt en zorg dat de geschiedenis zich niet voor altijd blijft herhalen.
Geheimen van de Minoaanse Ramp. In 1639 v.C. werd de Minoaanse beschaving door een krachtige explosie verwoest en zonk het vulkanische eiland Thera, de bakermat van hun rijk, naar de bodem van de zee. De geschiedenis lijkt zichzelf steeds te herhalen nu het eiland weer tevoorschijn is gekomen en er een nieuwe ramp staat te gebeuren. Hoe kan het dat de Minoanen hun tijd zo ver vooruit waren? Voorzagen de Minoaanse koningen hun eigen ondergang? Kan een volgende uitbarsting van Thera voorkomen worden? Er is maar één manier om daarachter te komen!
Timing, precisie en het oplossen van puzzels. Maak je klaar voor een avontuur vol actie waarin je je een weg baant door ruig terrein vol uitdagingen: surf op steile hellingen, beklim hoge muren, spring over obstakels heen, zwaai aan lianen en spring over diepe kuilen om een met de hand getekende open wereld te verkennen. Elke hoek van het eiland herbergt een artefact, aanwijzing of puzzelstukje om op te lossen als je de wereld voor rampen wilt behoeden.
Je bent niet alleen op het eiland... Marie Taylor is de heldin van het verhaal en een briljant schattenjager die samen met haar compagnon, de geschiedkundige James Andrew, oeroude relieken probeert terug te vinden. Helaas komen ze er dit keer achter dat ze niet de enigen zijn die van de Minoaanse primeur weten; hun oude rivalen verschijnen ook ten tonele en brengen nare herinneringen naar boven. Kortom, het wordt ze allemaal een stuk lastiger gemaakt.