Trek to Yomi
Als gelofte aan zijn stervende meester heeft de jonge zwaardvechter Hiroki gezworen zijn stad en dierbaren te beschermen tegen alle bedreigingen. Geconfronteerd met tragedie en gebonden aan plicht moet de eenzame samoerai leven en dood overstijgen om de confrontatie met zichzelf aan te gaan en zijn pad naar de toekomst te bepalen.
Adembenemende camerahoeken en opvallende beelden in de geest van klassieke samoerai-films zorgen voor een filmische ervaring in Trek to Yomi.
Beleef het meeslepende verhaal van Hiroki tijdens zijn val tegen de krachten van het kwaad en zijn heldhaftige terugkeer om zijn mislukte belofte waar te maken en de mensen te redden die hij heeft gezworen te beschermen.
De spannende actie en sombere momenten worden afgewisseld met gedenkwaardige muziek die authentiek is voor de tijd en plaats van het feodale Japan.