Kies de juiste stukken, plaats ze in de toren en los de puzzel op! Dit is Trenga, een ontspannend 3D-puzzelspel met een unieke maar bekende monteur. Help Kate Nemo en de schattige zeedieren door je vrienden en familie of zelfs die van jezelf uit te dagen. hersenen, om lastige missies te voltooien in de 3 prachtige werelden van dit boeiende onderwateravontuur.