Trinity Fusion
Verken donkere, sci-fi werelden en neem deel aan snelle, soepele en nauwkeurige gevechten.
Met wapens en aanvalssystemen die gebruik maken van onze eerdere ervaring met vechtspellen. Je glijdt, sprint en ontwijkt tussen vijandelijke aanvallen en slaat terug met een arsenaal aan bevredigende speciale wapens en vaardigheden.
Ontgrendel permanente upgrades in de Hub en ontdek nieuwe startpunten voor je run terwijl je belangrijke locaties in elk universum terugwint. Zit je vast in een bepaald gebied? Begin je volgende run ergens anders! Het maakt niet uit waar je sterft, of welk startpunt je kiest, je maakt ergens progressie.