Trombone Champ
Met Trombone Champ kun je meer dan 45 nummers spelen, waaronder volksliederen, marsen, klassieke stukken, elektronische muziek, folkklassiekers en meer. Je kunt ook met maximaal vier spelers spelen in de lokale multiplayerstand!