Trove is een free-to-play actie-RPG en -MMO met een grote dosis creativiteit en verkenning. Ga met vrienden op avontuur in procedureel gegenereerde werelden, duik door kerkers voor epische buit en keer dan terug naar je thuiswereld om een monument voor je creativiteit en macht te bouwen.