Truck Simulator City Delivery
Truck Simulator City Delivery nodigt je uit om je onder te dompelen in een realistische rijervaring terwijl je door prachtige steden navigeert. Deze simulator biedt een scala aan dieseltruckmerken, elk met authentieke motorgeluiden en intrigerend ontworpen interieurs. Voor een moderne draai kun je ook achter het stuur van Elektrische Trucks kruipen!