Truck Simulator USA
Heb je altijd al willen weten hoe het is om een achttienwieler te besturen? Truck Simulator USA biedt een realistische ervaring waarin je door fantastische landschappen rijdt. Deze Truck Simulator bevat talloze verschillende merken trucks, met realistische motorgeluiden en gedetailleerde interieurs! Rijd door Amerika, vervoer goederen als voertuigen, brandstof, grind, voedsel en nog veel meer... Word een professioneel vrachtwagenbestuurder en geniet!