True Colours - A Date With Deception
True Colours - A Date With Deception begint als een schattige visuele roman over het dagelijkse leven en het streven naar geluk naast een saaie werkroutine, maar wanneer twijfel en wantrouwen tussen de collega's begint te broeien, komt er een donkere kant tevoorschijn. Je bent gewaarschuwd dat je als de slechterik in dit ingewikkelde web kan worden gezien, maar het is aan jou om deze rol te omarmen of de ultieme verlossing te zoeken. Ga de uitdaging aan en ontdek verschillende verhaalroutes en romantische partners voor 12 verschillende eindes, sommige lopen goed af... en andere heel slecht!