Neem de controle over je zoeker en word de ruimte-mijnwerker die je altijd al wilde zijn.
Je bent een ruimte-mijnwerker in opleiding met een veelbelovende toekomst. Echter, je meerdere Commandant Neek kijkt liever een film dan je iets te leren. Kun jij kristallen verzamelen en overleven op je eigen houtje?