Turnip Boy Robs a Bank
Kleine Koolraap wil meer misdrijven plegen in deze grappige, avontuurlijke game vol actie en roguelite elementen. Dit keer wil de draaideurcrimineel samen met de beruchte Ingelegde Bende de raarste overval ooit plannen en uitvoeren. Pers gijzelaars af, steel waardevolle spullen en ontdek de diepste geheimen en geschiedenis van de Botanische bank.