Verdedig de mensheid tegen ondergrondse monsters als de laatste geschutkoepel die nog over is! Turret Rampage is een schietspel met torenverdedigingselementen. Je bent een geschutkoepel, de enige verdedigende eenheid die tussen de restanten van de mensheid en de meedogenloze ondergrondse indringers staat.