Turrican Anthology Vol. II
De Turrican-serie werd in 1990 ontwikkeld door Factor 5. Turrican 3 en Mega Turrican werden ontwikkeld en op de markt gebracht voor de Amiga en Mega Drive/Genesis en week af van de originele Turrican-formule. Door de implementatie van de Plasma Rope, kan de speler nu door de etappe slingeren. Super Turrican 2 introduceert een nieuwe look en ervaring, waaronder voertuigen zoals de woestijnbuggy en motorfietsen. De nieuwe Mega Turrican Director’s Cut heeft een geheim level dat van begin af aan kan worden vrijgeschakeld. De laatste toegang die Turrican Anthology Vol. 2 afrond, Super Turrican Score Attack, biedt een compleet nieuw, groot level!
De sensationele Turrican-serie werd gevierd als een baanbrekende serie videospellen, waarbij het ontdekken werd gecombineerd met non-stop actie en een van de beste soundtracks van de legendarische Duitse componist Chris Huelsbeck.
Speel de historische momenten van Turrican en ontdek nieuwe, extra toegevoegde functies!