Twin Breaker: A Sacred Symbols Adventure
Twin Breaker: A Sacred Symbols Adventure is een verhalende blokkenbreker-game in de stijl van arcadeklassiekers uit de jaren 80, maar dan met een plot, personages en betekenis!
Rond het jaar 2300 is de aarde nog aan het herstellen van een decennialange wereldoorlog die de wereld grotendeels in chaos heeft gestort, met uitzondering van de geïsoleerde Verenigde Staten, dat zijn macht en prestige niet heeft aangewend om te vechten, maar om de sterren te bereiken. Maar wanneer NASA's generatieschepen in de verre ruimte spoorloos verdwijnen, zijn slechts twee piloten in staat om uit te zoeken waarom.
40 levels, vier eindbaasgevechten, New Game+, verschillende extra features, een berg aan verhaal en dialogen, verzamelvoorwerpen, een rockende soundtrack en een leuk prestatiesysteem maken van Twin Breaker een ode aan zowel het verleden als de toekomst.
Het verhaal van Twin Breakers is geschreven door mediapersoonlijkheid en podcast-gastheer Colin Moriarty.