Twist & Switch Bundle
Switchy Road - Een eenvoudig maar uitdagend puzzelspel om je thuis of onderweg scherp te houden.
Twister Road - Willekeurige kronkelende wegen elke keer dat je speelt, zodat je nooit twee keer hetzelfde spel speelt! Eindeloze kronkelende wegen voor eindeloos plezier!