Manipuleer op elk gewenst moment de tijd om uitdagingen op te lossen, dodelijke vallen te vermijden en het einde van deze vreemde reis te bereiken.
Tyd wag vir Niemand is een abstract indie-avontuur vol mystieke omgevingen die je vaardigheden op de proef stellen en je volledig onderdompelen in een wereld van mysterie en verwondering.