Duik in een fascinerend avontuur met letters!
Speel als twee stippen en reis door de periodes van verschillende typografische stijlen en technieken.
Van rotsschilderingen tot pixel art. Los alle raadsels op door over populaire lettertypen te reizen (Garamond, Helvetica, Times New Roman, Pixel, Comic Sans...) in een prachtige, muzikale omgeving.
Type:Rider is een avontuurlijke puzzelgame die gemaakt is door AGAT – EX NIHILO en ARTE.