De wereldberoemde indie-RPG UNDERTALE komt naar de Nintendo Switch!
Duik in de onderwereld en verken een hilarische en hartverwarmende wereld vol gevaarlijke monsters. Ga op een date met een skelet, dans met een robot, kook met een visvrouw… of maak iedereen gewoon af. Jij bepaalt de toekomst!