EINDELOZE VAKANTIES
Ga lekker liggen en chill met de gezellige vibe van het zandbakspel Ultimate Holidays, waar je kunt beginnen wanneer je maar wilt met je geliefde console en begin met het creëren van je eigen speciale plek als je ultieme vakantiedoel.
90 verschillende objecten en tal van plaatsen om op te bouwen. De hemel heeft een limiet, maar er is heel veel.
Ultieme vakanties zonder ultieme herinneringen? Echt niet. Je kunt naar de cameramodus gaan en prachtige foto's maken van je creaties in ansichtkaartstijl. Kies uit 15 verschillende handgetekende stempels met schattige en grappige dingen.