Hé jij!
Zelfs als je geen ULTRA, MEGA, XTRA vrienden hebt om mee te spelen (het is oké maatje!), hebben we de perfecte campagnemodus voor je! Train jezelf om al je lichaamsdelen (armen, benen, etc.) te upgraden om HARDER, BETER, SNELLER, STERKER te worden!
Wat de fl*sh? Deze kat heeft nog steeds plezier in het afrollen van het toiletpapier! Stop hem! Ik moet gaan, ik heb belangrijke zaken te regelen!
Ultra Mega Xtra Party Challenge is een uitzinnig gezelschapsspel tot 4 spelers (ook geschikt voor solo-spelers).