Je moet er niet raar van opkijken als er tijdens een potje Ultra Space Battle Brawl luid gejubeld en geschreeuwd wordt. De game combineert pong, vechtgames en plezier op extreme wijze. Speel met je beste maatjes, rivalen, gezinsleden of zelfs je aartsvijanden! Ultra Space Battle Brawl is een leuke en competitieve game waar iedereen van kan genieten.