Under Leaves
Handgeschilderde achtergronden verrukken met hun details en kleuren. Vrijwel elke lijst ziet er letterlijk uit als een schilderij dat klaar is om aan de muur te hangen.
Op je reis waan je je in het land van ijs, stop je in de zwoele jungle of duik je onder water. 9 locaties verspreid over de wereld wachten op je.
Alle natuurliefhebbers zullen gecharmeerd zijn van 29 geanimeerde dieren van over de hele wereld. Een ijsbeer, een uil met grote ogen, een schildpad of een papegaai - ze hebben een beetje van je hulp nodig.