Under the Jolly Roger is een actie-RPG met piratenthema die zich afspeelt in een open wereld. Je kunt vrij ronddolen in drie grote werelden vol koloniën en forten, honderden missies en talloze schepen om te plunderen.
Je kunt handelen, vechten, verkennen of vrienden erbij roepen om het samen te doen!