Daal af in de diepten van de Dungeon of Doom en voltooi je queeste: steel de Amulet van Yendor van de draak en zorg dat je het kunt navertellen. Unexplored is een rogue-lite die aanvoelt als een rogue-like: een toegankelijke, maar ook uitdagende actie-RPG die geprezen wordt voor de revolutionaire techniek waarmee levels worden gegenereerd.
Verken gevaarlijke kerkers, smeed magische items, los mysterieuze puzzels op en strijd tegen honderden vijanden.